Benvinguts i Benvingudes,
Som
un grup d'alumnes de 3er de Grau d'Educació Primària de la
Universitat de Lleida que cursa l'assignatura Didàctica de les
Ciències Socials - Història General d'Europa. Des de la Universitat
se'ns ha encoratjat a realitzar una línia del temps, en el nostre
cas sobre el telèfon.
Aquesta
línia del temps ens permet veure de forma global l'evolució d'un
determinat succés així com la seva contextualització en el temps.
Així
doncs, amb aquest blog volem recollir diverses fonts històriques
relacionades amb aquest invent i la seva evolució. Per tant,
pretenem que aquest blog sigui una eina de suport per a la nostra
línia del temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada