dimecres, 30 de maig del 2012

Fonts Històriques: El telèfon


Benvinguts i Benvingudes, 

Som un grup d'alumnes de 3er de Grau d'Educació Primària de la Universitat de Lleida que cursa l'assignatura Didàctica de les Ciències Socials - Història General d'Europa. Des de la Universitat se'ns ha encoratjat a realitzar una línia del temps, en el nostre cas sobre el telèfon. 
Aquesta línia del temps ens permet veure de forma global l'evolució d'un determinat succés així com la seva contextualització en el temps.
Així doncs, amb aquest blog volem recollir diverses fonts històriques relacionades amb aquest invent i la seva evolució. Per tant, pretenem que aquest blog sigui una eina de suport per a la nostra línia del temps.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada